Habin Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Forumet er under konstruksjon
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg InnHabin

 

 [AVSLÅTT] Søknad om og bli ansatt

Go down 
2 posters
AvInnlegg
HyperKaroline

HyperKaroline


Antall Innlegg : 3
Join date : 19.07.2012

[AVSLÅTT] Søknad om og bli ansatt Empty
PosteTema: [AVSLÅTT] Søknad om og bli ansatt   [AVSLÅTT] Søknad om og bli ansatt I_icon_minitimeTor Jul 19, 2012 10:34 pm

Hei HabinForum jeg heter karoline og er 16 år jeg vil helst at habin hotell skal være ryddig for svindlere derfor sender jeg denne søknadden for at jeg selv skal få hjelpe andre og føle seg velkommen.jeg har respekt for andre og har vært ansatt på habbo.
Jeg har alltid hatt lyst til og hjelpe til på habin for jeg har sett at andre ikkje føler seg bra. jeg har opplevd før at folk har spurt meg om mobil telefon nummer og epost adresse. dermed sa jeg nei og meldre fra til en moderator.

Håper dere ser på søknadden min Hilsen karoline Smile
Til Toppen Go down
Jeff

Jeff


Antall Innlegg : 21
Join date : 17.07.2012

[AVSLÅTT] Søknad om og bli ansatt Empty
PosteTema: Re: [AVSLÅTT] Søknad om og bli ansatt   [AVSLÅTT] Søknad om og bli ansatt I_icon_minitimeFre Jul 20, 2012 12:41 am

HyperKaroline skrev:
Hei HabinForum jeg heter karoline og er 16 år jeg vil helst at habin hotell skal være ryddig for svindlere derfor sender jeg denne søknadden for at jeg selv skal få hjelpe andre og føle seg velkommen.jeg har respekt for andre og har vært ansatt på habbo.
Jeg har alltid hatt lyst til og hjelpe til på habin for jeg har sett at andre ikkje føler seg bra. jeg har opplevd før at folk har spurt meg om mobil telefon nummer og epost adresse. dermed sa jeg nei og meldre fra til en moderator.

Håper dere ser på søknadden min Hilsen karoline Smile

Din søknad er sett, og vurderes Smile
Til Toppen Go down
 
[AVSLÅTT] Søknad om og bli ansatt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» [AVSLÅTT] Søker om å bli ansatt.
» [AVSLÅTT] Søker Og bli ansatt
» Søker ansatt > søknad : Moderator
» Søknad om MOD.
» Søknad om og bli Sikkerhetssjef: Furyx

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Habin Forum ::   Forumet :: HabinForum søker ansatte!-
Gå Til: