Habin Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Forumet er under konstruksjon
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg InnHabin

 

 Søknad om og bli Sikkerhetssjef: Furyx

Go down 
AvInnlegg
Furyx

Furyx


Antall Innlegg : 1
Join date : 24.07.2012

Søknad om og bli Sikkerhetssjef: Furyx Empty
PosteTema: Søknad om og bli Sikkerhetssjef: Furyx   Søknad om og bli Sikkerhetssjef: Furyx I_icon_minitimeTir Jul 24, 2012 9:43 pm

Heisann, jeg er da Furyx og jeg vil søke om og bli Sikkerhetssjef. Jeg er en gutt som er født sånn cirka 5.September 1996. Jeg bor i nærheten av Haugesund irl. I min fritid holder jeg på med data, var med venner, sykling, veldig mange turer og mye mye mer. Jeg jobber veldig mye med koding sånn at jeg kanskje i framtiden kan starte opp en host elns.

Jeg er da kjent for og var Jani987/Jani/Spektrum/Murstein/Nyan/iAwsm/Zekrom/Zicko/NORTechno/Furyx på de norske retroer.

Jeg har jobbet for en del retroer, så jeg vet hvordan disse ting er. På Habin heter jeg Furyx.

Jeg setter VELDIG stor plass for sikkerheten for brukerer, som sagt så har jeg blitt svindlet før for 4 år siden sånn cirka. Jeg vil ikke at noen skal klare og bli lurt av brukerer med dette: At en gutt kommer inn på rommet, spør om du er VIP. Vist du svarer ja da vil han si at vist du skifter navnet ditt til MOD-{Brukernavnet ditt} så vil du bli MODerator. Det han gjør er og svindle deg ved og gå på alle dine rom og skrive ned :pickall sånn at han vil få seg alle dine rarez vist du har samla på det osv... Det håper jeg ikke at dere vil gå på!

Beklager så meget for søknaden kanskje er dårlig, men det er for jeg er akkurat nå på ferie Smile

Til Toppen Go down
 
Søknad om og bli Sikkerhetssjef: Furyx
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Søknad om MOD.
» [AVSLÅTT] Søknad om og bli ansatt
» Søker ansatt > søknad : Moderator

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Habin Forum ::   Forumet :: HabinForum søker ansatte!-
Gå Til: