Habin Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Forumet er under konstruksjon
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg InnHabin

 

 [AVSLÅTT] Søker Og bli ansatt

Go down 
3 posters
AvInnlegg
jovm3

jovm3


Antall Innlegg : 2
Join date : 20.07.2012

[AVSLÅTT] Søker Og bli  ansatt Empty
PosteTema: [AVSLÅTT] Søker Og bli ansatt   [AVSLÅTT] Søker Og bli  ansatt I_icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:06 am

jeg er jovm3 på habin jeg har erfaring fra habbo og habrox i moderatør (r8 habbo) jeg vil jerne blu ansatt for og vise folk hvor flott man kan gjøre hotellet. jeg håper dere kontakter meg så fort som muligt klemm jovm3 Smile



Sist endret av Evxn den Lør Jul 21, 2012 12:14 am, endret 1 gang (Reason for editing : Du har ikke vært moderator på habrox. Svindlet på habin, frekke mot andre i hjelpesentral. - Evxn)
Til Toppen Go down
Jeff

Jeff


Antall Innlegg : 21
Join date : 17.07.2012

[AVSLÅTT] Søker Og bli  ansatt Empty
PosteTema: Re: [AVSLÅTT] Søker Og bli ansatt   [AVSLÅTT] Søker Og bli  ansatt I_icon_minitimeFre Jul 20, 2012 12:58 pm

jovm3 skrev:
jeg er jovm3 på habin jeg har erfaring fra habbo og habrox i moderatør (r8 habbo) jeg vil jerne blu ansatt for og vise folk hvor flott man kan gjøre hotellet. jeg håper dere kontakter meg så fort som muligt klemm jovm3 Smile


Din søknad er sett, og vurderes Smile
Til Toppen Go down
Syntex

Syntex


Antall Innlegg : 1
Join date : 18.07.2012
Age : 27

[AVSLÅTT] Søker Og bli  ansatt Empty
PosteTema: Habrox   [AVSLÅTT] Søker Og bli  ansatt I_icon_minitimeLør Jul 21, 2012 4:11 pm

// Fjernet
Til Toppen Go down
Sponsored content





[AVSLÅTT] Søker Og bli  ansatt Empty
PosteTema: Re: [AVSLÅTT] Søker Og bli ansatt   [AVSLÅTT] Søker Og bli  ansatt I_icon_minitime

Til Toppen Go down
 
[AVSLÅTT] Søker Og bli ansatt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» [AVSLÅTT] Søker om å bli ansatt.
» [AVSLÅTT] Søknad om og bli ansatt
» Søker Ansatt
» Søker ansatt > søknad : Moderator
» LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Habin Forum ::   Forumet :: HabinForum søker ansatte!-
Gå Til: