Habin Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Forumet er under konstruksjon
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg InnHabin

 

 LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM!

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Jeff

Jeff


Antall Innlegg : 21
Join date : 17.07.2012

LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM! Empty
PosteTema: LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM!   LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM! I_icon_minitimeTir Jul 17, 2012 9:20 pm

Heisann, Habiner!
Vi i HabinForum søker ansatte her på forumet.
Dette er stillingene som er på HabinForum:


Sikkerhetssjef
- Din jobb er å passe på at alle Habiner har det bra, og at ingen blir utsatt for svindel eller lureri.
Ledig: Ja

Hjelpesentral ansatte
- Din jobb er å hjelpe andre i vår offisielle hjelpesentral! (Kommer)
Ledig: Ja

Moderator
- Din jobb er å følge med på at ingen bryter HabinForum's regler, og at alle oppfører seg bra.
Ledig: Ja

Pixelartist
- Din jobb er å lage tøffe pixelbilder som vi kan bruke her på forumet Smile
Ledig: Ja

Alle søknader skal legges inn som et nytt emne her!
Lykke til Very Happy

-Jeff
Til Toppen Go down
Bertill

Bertill


Antall Innlegg : 1
Join date : 20.07.2012

LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM! Empty
PosteTema: Og få jobben som hjelpesentral ansatt   LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM! I_icon_minitimeMan Jul 23, 2012 7:54 pm

Om meg selv:

Hei ! Jeg er Bertill og IRL jeg heter Viktor.

Jeg har vært med i andre fourums og syntes dette fourumet virket som det var mye bedre.

Jeg er IRL 13år og har god erfaring. Jeg er mye på habin og vil gjerne hjelpe andre. Jeg har aldrig svindlet noen eller vært slem mot noe, heller ikke utelatt noen. Jeg kommer til og gjøre alt jeg kan for og bli så god som mulig til og hjelpe folk.

hvorfor jeg vil bli medlem:

Jeg vil bli medlem av dette forumet fordi jeg har møtt andre som er i dette fourumet og de var så flinke lissom til og være hyggelig mot andre, og jeg vil gjerne bli en av dem.

-Bertill/Viktor

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
RealMarley

RealMarley


Antall Innlegg : 14
Join date : 23.07.2012
Age : 27
Bosted : Kingston, Jamaica.

LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM! Empty
PosteTema: Re: LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM!   LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM! I_icon_minitimeOns Jul 25, 2012 2:46 pm

Bertill skrev:
Om meg selv:

Hei ! Jeg er Bertill og IRL jeg heter Viktor.

Jeg har vært med i andre fourums og syntes dette fourumet virket som det var mye bedre.

Jeg er IRL 13år og har god erfaring. Jeg er mye på habin og vil gjerne hjelpe andre. Jeg har aldrig svindlet noen eller vært slem mot noe, heller ikke utelatt noen. Jeg kommer til og gjøre alt jeg kan for og bli så god som mulig til og hjelpe folk.

hvorfor jeg vil bli medlem:

Jeg vil bli medlem av dette forumet fordi jeg har møtt andre som er i dette fourumet og de var så flinke lissom til og være hyggelig mot andre, og jeg vil gjerne bli en av dem.

-Bertill/Viktor

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Ikke for å være slem eller noe, men... du må først lære deg å lage en TEMA.
Til Toppen Go down
Hansey

Hansey


Antall Innlegg : 1
Join date : 01.11.2012
Age : 23

LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM! Empty
PosteTema: MODerator   LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM! I_icon_minitimeTor Nov 01, 2012 9:28 am

Brukernavn: Hansey
Alder: 12 år.
Hva kan jeg tilby dere: Jeg kan tilby hotellet en kreativ og positiv gutt som vil hjelpe og hjelpe og hjelpe og vil holde OL og Awards og HF og mange store turneringer og eventer og jeg vil IKKE tilby stygge ord og stygg oppførsel. Og jeg vil hjelpe, hjelpe og hjelpe.
Erfaring: Jeg har jobbet på Habym.epichosts.co.uk som Eventsjef men Habym er nede. Men også har jeg jobbet på Habfu.sytes.net som expert men det er også nede. Og jeg har jobbet på mange fansider og drevet mange fansider.
Hva gjør en MODerator og hvordan skal en MODerator være: En MODerator hjelper og passer på at alle brukerne har det mobbe fritt og har et trygt og miljø ved seg og å passe på at alle har det bra.
Litt om meg selv: Ja jeg er en gutt som er positiv og kreativ som elsker musikk og å spille retro og jeg elsker og hjelpe. Men jeg driver ikke på msn og skype og facebook. Og jeg vil ALDRI! Missbruke mine kommandoer.
Litt eXtra: Håper jeg blir ansatt! Og det var en liten søknad men jeg får håpe Smile. Og jeg vil ikke skryte:- Se jeg er MODerator da er jeg best og bedre enn deg. En MODerator er en normal bruker som kunn hjelper og passer på at alle har det bra.
Hvorfor skal dere velge meg: Dere børr velge meg fordi jeg har erfaring og missbruker ikke og jeg vil holde et tryggt og godt miljø for alle brukerne og hjelpe dere fremover og få fler brukere til hotellet jeg hjelper konstant så velg meg jeg vil gjøre alt for dere Very Happy.
Hvordan kan jeg utvikle meg: Jeg kan utvikle meg av å hjelpe og gjøre gode ting for dere og da vet jeg at jeg er snill og blir bare snillere og snillere.
Til Toppen Go down
Sponsored content





LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM! Empty
PosteTema: Re: LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM!   LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM! I_icon_minitime

Til Toppen Go down
 
LEDIGE STILLINER PÅ HABINFORUM!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Regler for HabinForum

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Habin Forum ::   Forumet :: HabinForum søker ansatte!-
Gå Til: